zondag 8 januari 2012

Wandelroute Loosbroek wordt Heesch

Helaas, op dit moment lijkt het alsof ik enorme kuitkramp heb gehad. Dit moet vanuit de rug komen. Maandag heb ik een afspraak bij de dokter. Maar ik vermoed dat als ik nu met jullie ga meelopen, ik aan het eind van de route geen stap meer kan zetten. Onderstaande wandeling houden jullie tegoed, want het startpunt is misschien niet makkelijk te vinden. Willemijn kent de Mac&Stelt route uit haar hoofd. Dus vandaag is het startpunt de MacDonnalds in Heesch.


Deze route komt dus te vervallen!
Vandaag loop ik een knooppuntenroute met jullie mee. We starten aan de Nistelrodense dijk in Loosbroek bij KN84. Via de polder en een plukje bos komen we bij KN83. Langs de bosrand naar KN03 en de rivier de Leijgraaf over naar KN10. Langs een sloot naar KN37 en KN31. Dan zijn we in de Koffiestraat. 3x raden wat we daar gaan doen? Juist, opweg naar KN 74 hebben we pauze. Bij KN73 lopen we een stuk langs de Leijgraaf naar KN02. Onder weg naar KN01 komen we weer door een klein stuk bos. Dan de laatste slinger naar KN88 en vervolgens KN84.

Lengte: 10,4 km.

3 opmerkingen:

  1. Wat vervelend voor je. Hopelijk wordt er snel ontdekt wat er precies aan de hand is en ben je weer vlug de oude (en op de been). Sterkte en beterschap!
    Gr. Marie-Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marijn we leven met je mee als je bij de dokter bent geweest en je weet al wat laat het ons dan weten.
    Marijn vergeet je niet de snert tocht van 28 januari te vermelden vast bedankt
    gr marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste wandelaars,

    Hartelijk dank voor de spontane kaart-actie. Leuk!

    Zoals het er nu naar uit ziet, heb ik last van een hernia. De klachten van rug naar been en kuitkramp horen hier bij. Toch ook maar een bloedonderzoek aangevraagd met de achtergrond van "ons pap" in het achterhoofd. De uitslag hiervan duurt nog een paar dagen.

    BeantwoordenVerwijderen