zondag 25 maart 2012

Voorstel vroeger starten?

Er zijn diverse wandelaars die in de zomermaanden een uur eerder willen starten. Dus om 08:30uur.
Nu zou ik kunnen bedenken dat dit zou ingaan met de zomertijd en weer met wintertijd op de huidige tijd van 09:30uur terug komt.
Voordeel:
* normaal een langere middag over om andere dingen te doen
* tochten verder weg zijn mogelijk (Veluwezoom / Kampina)
* tochten kunnen eventueel wat langer worden
Nadeel:
* Toch een uur vroeger opstaan

Wat vinden jullie? Laat het me even weten via een e-mail, dan maak ik een inventarisatie.
Als er veel mensen vóór zijn, zou ik het een zomerperiode willen uitproberen en daarna evalueren.

* Voor vroeger starten
* Tegen vroeger starten
* Geen Mening

==========================================================

Vervolg: Tot nu toe (19-03-2012) zijn de meesten er voor om de starttijd zo te laten als hij is.
Komt echter wel naar voren dat er meer mensen iets voor voelen om in juni-juli-augustus wèl eerder te starten, zodat je niet in de grootste hitte gaat lopen.
Je zegt het maar, jullie zijn de wandelgroep. Ik organiseer alleen maar ;o)

Dus nieuwe oproep: Wie wil er in de 3 zomermaanden eerder starten?


Marijn.

1 opmerking:

  1. Via de medewerkerspagina zijn de voorkeuren terug te vinden die ik heb ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen