zondag 4 september 2016

Beschrijving wandelroutes

Over het algemeen zorg ik voor een (summiere) beschrijving van een wandelroute.
Hierop kan echter niet worden gelopen, daarvoor heb je de kaart nodig of het aangeleverde GPS bestand.

Het kan wel eens voorkomen dat ik een 2 weken met vakantie ben.
Ook bestaat de mogelijkheid dat ik dan (bijna) niet online kan zijn.
Als ik dan ook nog eens vooraf vergeet om de route te beschrijven, zijn jullie meteen onthand en wandelen noodgedwongen in Oss?
Laat ik zeggen dat me dat wel erg bedroeft maakt. Dit betekent dus ook dat al het werk dat ik maanden van te voren WEL doe (routes verzinnen, kaarten maken, GPS bestanden maken, alles op de website publiceren), eigenlijk voor niets is.
Mijn plan om jullie zelfstandig door te kunnen laten gaan, met aangeleverde routes en GPS bestanden, is dan blijkbaar zinloos.

...... Zeg het maar.....

Laat ik het zo stellen: Ik ben wel teleurgesteld over deze houding.

Marijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten