maandag 31 oktober 2011

Wandel Vakantie(s)

Zoals de meesten bij de laatste wandeling hebben gehoord, verwachten Anneke en ik in begin mei gezinsuitbereiding. Hierdoor is het niet mogelijk voor mij om in deze periode een wandelvakantie te organiseren.
Al is misschien een mogelijkheid om Annet Duits in te schakelen en dat jullie in Zuid-Limburg gaan lopen.
Een andere mogelijkheid zou bijvoorbeeld september kunnen wezen om de Rotweinwanderweg in Duitsland te lopen.

Natuurlijk zijn andere sugesties welkom.

5 opmerkingen:

  1. Misschien een domme vraag: maar wie is Annet Duits? Ik vind het eigenlijk wel leuker als jullie ook meegaan, dus dan toch maar uitstellen tot september?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met de zwangerschap, geweldig!
    Gr. Zouhaier en Marie-Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annet Duits is een gids uit Zuid Limburg die ik ken. Ze heeft ons in 2006 al een weekend rondgeleid. Zie:
    http://www.wandelenmetannet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wie heeft er zin om met welke vakantie mee te gaan? Dan kan ik wat gerichter gaan zoeken naar accomodaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn voorkeur gaat uit naar een wandelvakantie in september, de Rotweinwanderweg in Duitsland.

    BeantwoordenVerwijderen